Ge bort en gåva

SKYDDSÄNGLAR (HALSBAND)

15 kronor per sålt specialdesignat halsband i formen av en "skyddsängel", tillverkad av by margarete nudel, går till förmån för vuxenhematologin i Sverige. Detta vackra smycke levereras till beställaren i en stilren organzapåse och med ett informationskort vilket gör halsbandet till en utmärkt gåva till dig själv eller en närstående. Det unika halsbandet mäter cirka 4 x 3,5 cm och för det nätta priset av 229 kronor ingår en kedja med längden 45 cm.

Skyddsängeln, som går att beställa via denna länk, finns både som guld- och silverfärgad. Välj önskad variant strax under texten "Välj vara / Choose variant" på webbsidan när du lägger till denne i varukorgen. Och klappa gärna dig själv på axeln för att ha köpt ett väldigt snyggt halsband till dig själv eller en närstående samtidigt som du stöttar Blodcancerfonden. Stort TACK för detta!

LIVRÄDD MEN LEVANDE (CD-SKIVA)

Ta del av en kväll fylld med musik, värme och kärlek! Detta samtidigt som du stöttar Blodcancerfonden genom att köpa denna stöd-CD till förmån för Blodcancerfonden (49 kr). Albumet innehåller kompositioner av tre stora dragspelsvirtuoser: Astor Piazzolla, Pietro Frosini och Lars Hollmer. Musik som ger både livskraft och stärker viljan att kämpa vidare.

Skivan är framtagen av musikern Matti Andersson från Uppsala tillsammans med Blodcancerförbundet. Denna förevigar stödkonserten som Matti Ason Band höll till förmån för Blodcancerfonden den 23/4-2016 och som enligt Matti gjorde honom ”betydligt mindre livrädd och i allra högsta grad levande”.