Ge en gåva

Det finns många sätt att stödja den enda ideella stiftelse med 90-konto i Sverige som specifikt riktar sig till blodcancer. Den otroliga forskning som skett inom blodcancerområdet de senaste åren har varit imponerande, och kan till stor del tillskrivas landets duktiga forskare inom hematologin. De är dock i många fall beroende av externa medel från ideella stiftelser som Blodcancerfonden för att kunna bedriva sin forskning, vilket vi gärna bidrar till.

Vill du hjälpa oss med att kunna dela ut större och fler anslag till vuxenhematologin i Sverige, är du varmt välkommen att ge ett bidrag.  Välj om du vill stödja Blodcancerfonden genom att sätta in pengar via vårt bankgiro (BG 900-4219), SWISH eller genom att fylla i ett formulär på hemsidan.

Vill du istället ge en minnesgåva, vänligen följ denna länk. Önskar du å andra sidan testamentera till Blodcancerfonden finns det mer information att tillgå här

STORT TACK!