Köp en present

SKYDDSÄNGLAR (HALSBAND)

15 kronor per sålt specialdesignat halsband i formen av en "skyddsängel", tillverkad av Ellwi, går till förmån för vuxenhematologin i Sverige. Detta vackra smycke levereras till beställaren i en stilren organzapåse och med ett informationskort vilket gör halsbandet till en utmärkt gåva till dig själv eller en närstående. Det unika halsbandet mäter cirka 4 x 3,5 cm och för det nätta priset av 229 kronor ingår en kedja med längden 45 cm.

Skyddsängeln, som går att beställa via denna länk alternativt genom att ringa 070 735 85 37 (vardagar mellan 09-16), finns både som guld- och silverfärgad. Välj önskad variant strax under texten "Välj vara / Choose variant" på webbsidan när du lägger till denne i varukorgen. Och klappa gärna dig själv på axeln för att ha köpt ett väldigt snyggt halsband till dig själv eller en närstående samtidigt som du stöttar Blodcancerfonden. Stort TACK för detta!

SINNESRO BIRD (ARMBAND)

Lagom till julhandeln kommer det att finnas nya armband till förmån för Blodcancerfonden tillgängliga att köpa. Armbandet, som är gjort i flätat läder och rostfritt stål, öppnas och stängs med ett enkelt magnetlås. Det kommer att finnas i två olika storlekar (17 och 19 centimeter) samt i två olika färger (svart och rött). 15 kronor per sålt halsband skänks oavkortat till förmån för Blodcancerfonden, den ideella stiftelse med 90-konto som Blodcancerförbundet ansvarar för.

Priset för ett armband kommer att ligga på 279 kronor exklusive moms. Enklast kommer vara att beställa armbandet direkt i Ellwi:s webbhandel, men det ska även gå bra att ringa in sin order direkt till bolaget under dagtid på 070 735 85 37. Förbeställ gärna ett exemplar redan idag genom att söka på "SINNESRO BIRD" på www.ellwi.com alternativt genom att följa någon av de nedanstående länkarna (välj önskad färg + storlek på handleden):