Starta en insamling

STARTA EGEN INSAMLING (VIA FACEBOOK)

Sedan våren 2018 går det att samla in pengar till Blodcancerförbundet via den sociala nätverkstjänsten Facebook. Att starta en insamling passar dig som vill stötta vår verksamhet vid exempelvis födelsedagar, bröllop, dop eller studentexamen. Eller varför inte i samband med en särskild aktivitet som ett marathonlopp eller för att stötta en närstående som drabbats av blod- eller blodcancersjukdom? En process som är lika delar enkel som säker och går till som så att man:

1. Klickar på Insamling längst ner till vänster i nyhetsflödets vänstermeny på Facebook (under den fetmarkerade texten Skapa)
  2. Klickar på Kom igång och väljer Ideell organisation/välgörenhet
  3. Skriver antingen Blodcancerförbundet (eller Blodcancerfonden) som önskad välgörenhetsorganisation att samla in pengar till
  4. Skriver hur mycket pengar du önskar uppnå med insamlingen och när denna ska avslutas
  5. Väljer omslagsbild, fyller i uppgifter om insamlingen och slutligen klickar på Skapa

Alternativt att du följer denna direktlänk för att skapa en egen insamling till förmån för landets blod- och blodcancerberörda. Har du mot förmodan inte ett konto på Facebook är det bara att klicka här. Hatten av till dig för att du tänker på just oss, och stort lycka till med insamlingen!

STARTA EN EGEN INSAMLING!