Stöd oss som företag

SAMARBETSVÄNNER

Blodcancerförbundet tror stenhårt på idén att nära samarbete är det bästa sättet för att skapa ömsesidigt värde mellan två parter i en affärsrelation. Just därför är vi otroligt måna om att tillsammans med er som företag skapa skräddarsydda lösningar som uppfyller de behov ni har vad avser ert CSR- och hållbarhetsarbete. KONTAKTA OSS om ni är intresserade av att upprätta ett långsiktigt och ömsesidigt värdeskapande samarbete!

SPONSORPARTNERS

Ta del utav vårt "Småföretagarpaket" för sponsorskap nedan, och kontakta oss om du är villig att stötta landets tiotusentals blodcancerdrabbade genom att bli en av våra unika "Företagsvänner"!

ANNONSERING I HAEMA

För de  företag som istället är nyfikna på att endast annonsera i vår medlemstidning Haema, som ges ut i ca 3 600 utgåvor fyra gånger årligen, så har vi tagit fram en ungefärlig annonseringsprislista för 2016/2017. I vanlig ordning är det bara att kontakta oss om ni är intresserade av att synas i Haema, där tidigare utgåvor av tidningen finns att tillgå här

WEBBANNER

Vill er verksamhet stötta oss via en webbannons på vår levande startsida, som dagligen uppdateras med nyheter, så går detta självklart också bra. Formatet på webbannern är 213*213 pixlar och priserna för att annonsera på www.blodcancerforbundet.se är;

• 3 000 kr för 1 månad

• 7 500 kr för 3 månader

• 12 000 kr för 6 månader

• 18 000 kr för 12 månader

GE EN GÅVA!

Vill ert företag donera pengar till den fond vi disponerar över, Blodcancerfonden, går det alldeles utmärkt att ge bort en engångsgåva här alternativt bli månadsgivare via följande länk. Önskar ni istället stötta det arbete som Blodcancerförbundet gör, så går det alldeles utmärkt att bli medlem i vårt förbund.