Sverigedagen MPN 2.0

2017-02-25

(MPN-Diagnoser)

Lördagen den 25e februari arrangerar Blodcancerförbundet en uppföljning på fjolårets uppskattade MPN-Dag på Sheraton i centrala Stockholm. Vi är väldigt stolta över att kunna presentera de två mycket välrenommerade läkarna Jan Samuelsson och Mats Merup som föreläsare under dagen, och hoppas på en lika god uppslutning som senast det begav sig i april 2016.

Temadagen är gratis för våra medlemmar som har förtur till arrangemanget ifråga. Kostnad för övriga är 100 kr (i sällskap med en medlem) och 200 kr för övriga. Betalning sker till BG 5435-7025 och anmälan till dagen går att göra via denna länk alternativt genom att ringa till 08 546 40 540 (09.00-12.00 vardagar).

www.blodcancerforbundet.se/bli_medlem

PROGRAM

09.00 – 10.00:   Frukost & registrering

10.00 – 10.15:   Blodcancerförbundet hälsar välkomna