VARMT VÄLKOMMEN TILL VÅR GEMENSKAP!

Du blir en del av Blodcancerförbundet via medlemskap i en av våra 14 lokalföreningar. Priset skiljer sig åt mellan de olika föreningarna och beror därtill på typen av medlemskap (patient, familjemedlem eller stödjande). Överlag betalar dock patienter och stödjande 150-250 kronor årligen i medlemsavgift, medan motsvarande siffra för familjemedlemmar är 50-100 kronor per år för de flesta lokalföreningar. Kategorin familjemedlem definieras som närstående boende på samma adress som huvudmedlemmen

Fyll i webbformuläret nedan för att bli medlem i en lokalförening knuten till Blodcancerförbundet. Betalning direkt via Internet är möjligt för dig som ansöker om medlemskap i alla våra föreningar förutom Stockholms eller Västernorrlands lokalföreningar. Du kommer istället att få en faktura via antingen post eller e-mail. Slutligen får du som är patient gärna fylla i vilken diagnos det är som du är berörd av. Stort tack på förhand för detta, och varmt välkommen till vår gemenskap!