Julstämning till max!

Välkomna till en unik julstämning och ett dignande julbord med klassiska och nya rätter intill Mälaren.

Starttid: lördag 4 dec, kl 13:00
Sluttid: lördag 4 dec, kl 16:00
Plats:

Mälarkrogen, Lögarängsvägen 5, Västerås

244612220 1239851046536451 4856771832450297295 N

Välkomna på julbord med sjöutsikt

Alla medlemmar i Blodcancerföreningen med respektive är i år välkomna på julbord i Västerås. Vi bjuder på en trevlig andra advent med glittrande julstämning. Dessutom bjuder föreningen även på rabatterade priser för våra julbordsgäster.

Här äter du allt från traditionell julmat i klassiska men nutida smaker, till nyskapande gröna alternativ. Njut av olika sill-, strömming- och laxrätter, hemgjorda patéer, inlagda grönsaker, trillade köttbullar, glaserade revben, Jansson och mycket mer så ta med kollegor, kunder eller familj in i sann julstämning till vårt fina hus intill Mälaren.

Betalningsuppgifter och anmälan

Priset för deltagande är endast 300kr/medlem - Blodcancerföreningen bjuder på resten! I priset ingår vatten/bubbelvatten, övriga drycker betalar var och en på plats. Betalningsuppgifter kommer i samband med anmälan.

Önskar en anhörig att följa med som inte är medlem i föreningen så är givetvis dessa välkomna också! Dessa får dock betala fullt pris på 595kr/person.

Pris för barn är 20kr per födelseår. Dvs. 120kr för 10år.

Sista dag för anmälan och betalning är 26 november.

Välkommen med din anmälan!

Senast uppdaterad 26 november 2021

Fler aktiviteter