Skänk en gåva

Det finns många sätt att stödja Blodcancerfonden, den enda ideella stiftelse med 90-konto i Sverige som specifikt riktar sig till blodcancer. Den otroliga forskning som skett inom blodcancerområdet de senaste åren har varit imponerande, och kan till stor del tillskrivas landets duktiga forskare inom hematologin. De är dock i många fall beroende av externa medel från ideella stiftelser som Blodcancerfonden för att kunna bedriva sin forskning, vilket vi gärna bidrar till.

Vill du hjälpa oss med att kunna dela ut större och fler anslag till vuxenhematologin i Sverige, är du varmt välkommen att ge ett bidrag på något av följande sätt:

• Sätta in pengar via vårt Bankgiro (900-4219)
  • Sätta in pengar via Swish (1239004219)
  • Fylla i vårt Formulär och göra en direktbetalning med kontokort/direktbank

Du kan även ringa oss om du vill ha hjälp med att skänka en gåva. Vi nås på 08-54640540 under vår telefontid som är måndag - fredag 10:00-12:30.

Du kan också bidra till Blodcancerfonden på många andra sätt:

• Vill du ge en minnesgåva för att hedra någon som gått bort, vänligen följ denna länk.
  • Vill du uppvakta någon på en högtid kan du göra det i denna länk gratulationsgåvor.
  • Önskar du att testamentera till Blodcancerfonden finns det mer information att tillgå här
  • Vill du starta en egen insamling via Facebook? Läs mer här

OBS! Alla betalningar med kort och direktbank går via vår samarbetspartner Föreningssupport / Bizsys AB. När du väljer något av dessa betalalternativ står därför Bizsys AB som mottagare.

Stort TACK för din gåva!

90-kontologga