Årsmöte 2024

Blodcancerföreningens styrelse bjuder in till årsmötet 2024.

Starttid: lördag 2 mar, kl 11:30
Sluttid: lördag 2 mar, kl 16:00
Plats:

Lövudden Strand - Hotell & Konferens

Crash Course In Standupsmall

Årsmötet för Blodcancerföreningen i Uppsalas sjukvårdsregion är ett bra tillfälle till att kunna påverka föreningens framtid. Där vi tillsammans bestämmer riktningen för föreningen för att kunna forma den till något som vi alla kan vara stolta över.

Ett trevligt tillfälle att få umgås och dela erfarenheter och tankar med likasinnade, vilket är lika viktigt för närstående som för blodcancersjuka. Vi i styrelsen får även möjlighet att ta del av våra medlemmars tankar angående föreningens fortsatta verksamhet. Årsmötet är därmed det perfekta tillfället att komma med nya önskemål, glada tillrop och initiativ!

Varmt välkomna till vårt årsmöte!

Praktisk information

Datum: 2 mars

Klockan: 11:30-16:00

Plats: Lövudden Strand - Hotell & Konferens, i Västerås

Sista dagen för anmälan: 26 februari

11:30-13:00 Gemensam lunch på hotellet

13:00-13:15 Föreningen hälsar välkomna

13:15-14:00 Standup med Sara Andersson Marmnäs

14:15-16:00 Årsmöte

Mer om Sara Andersson Marmnäs

Sara har jobbat som komiker och humorförfattare i 15 år. Ämnena varierar brett, och hon skiftar vilt mellan intelligent tänkvärd humor och rent och skärt trams. Denna mix gör att Sara brukar kunna roa även den mest blandade publik av ålder, kön och intressen.

Sara är en del av humorgruppen Cirkus Kiev som har haft egen show i P3, och har under många år kombinerat ståupp med att skriva manus för humorprogram så som Parlamentet, TimeOut, och Extra Extra. Sara är bra på att anpassa sina ämnen efter publiken och kan specialskriva
skämt om det finns behov.

----------

Motioner till årsmötet måste vara styrelsen tillhanda senast den 20 februari. Motionerna mejlas till hanna@blodcancerforbundet.se. Glöm inte att skriva under med ditt namn. Meddela också gärna om du kommer att närvara under årsmötet och väcka din motion. Motioner som inlämnas senare än 20 februari kan vi inte garantera kommer behandlas på årsmötet.

För att kandidera eller nominera ledamöter, suppleanter och revisorer till styrelsen, kontakta ordförande via hanna@blodcancerforbundet.se. Ange ditt namn och till vilken post du vill kandidera/nominera, samt kontaktuppgifter. Om du nominerar någon annan, se till att fråga denna innan, samt att skicka med kontaktuppgifter till denna.

Anmälan är nu stängd.

Mötesinformation och relevanta dokument kommer att skickas ut till alla som har anmält sig den 26 februari.

Senast uppdaterad 27 februari 2024

Fler aktiviteter