Ge en gåva som gör skillnad!

Stöd vår förenings arbete för blodcancerdrabbade.
Janko Ferlic Zhj4ph3gryg Unsplash

Prenumerera på vårt nyhetsbrev

Få de senaste nyheterna om vår förening och inbjudningar till våra aktiviteter - genom att prenumerera på vårt nyhetsbrev.

Bildarkiv från tidigare medlemsaktiviteter

Vår förening genomför olika medlemsaktiviteter varje år. Är du nyfiken på hur det skulle vara att närvara på någon av våra aktiviteter? Dyk in i vårt bildarkiv där vi dokumenterat ett urval av dessa.

Bli medlem i föreningen

Vi välkomnar alltid nya medlemmar till vår förening! Oavsett om du själv är blodcancerdrabbad, anhörig till någon som är drabbad eller om du vill bli stödmedlem.

Engagerade medlemmar sökes

Hjälp till att hålla vår verksamhet levande för dem som behöver oss. Där du kan hjälpa andra blodcancerdrabbade efter dina egna förutsättningar. Blodcancerföreningen i Uppsala sjukvårdsregions styrelse är ett härligt gäng i blandade åldrar, med olika bakgrunder och erfarenheter. Men med ett gemensamt mål - att underlätta vardagen för alla som är drabbade av blodcancer. Vi kan alla göra skillnad! Det är med våra medlemmars hjälp vi kan driva föreningens arbete framåt. Därför behöver vi dina idéer och intiativ för att göra den till den bästa den kan vara.
Jag vill höra mer
20190925134818 Gettyimages 838720980

Medlemsaktiviteter

Årets medlemsaktiviteter har redan blivit genomförda! Välkommen i början på nya året när vi har flera medlemsaktiviteter för våra medlemmar.