Bli månadsgivare

STÖD BLODCANCERFORSKNING & HEMATOLOGIN!

Utvecklingen inom blodcancerområdet har varit otroligt positiv det senaste decenniet, vilket vi till stor del har våra duktiga forskare inom hematologin att tacka. Hjälp oss att hjälpa dem med sitt viktiga arbete genom att bli månadsgivare hos Blodcancerfonden! Som månadsgivare bidrar du till en bättre sjukvård för landets blodcancerberörda genom att stötta forskning, projekt inom omvårdnad och utbildning av vårdpersonal.

När du blir månadsgivare med autogiro dras din summa automatiskt från ditt konto. Tack vare autogiro hålls de administrativa kostnaderna nere och pengarna går direkt till ändamålet.

Gör så här för att bli månadsgivare:

• Klicka på denna länk så kopplas du till bankgirots autogiroformulär.
  • Välj en summa att betala per månad: 50, 100, 250, 500 eller 1 000 kr. Detta belopp dras sedan varje månad från ditt konto.
  • Fyll i dina övriga uppgifter i formuläret och klicka sedan på signera så kopplas du vidare till ditt bank-ID för godkännande.
  • Välkommen som månadsgivare! Som tack för stödet får du som givare en fortlöpande prenumeration av Blodcancerförbundets medlemstidning Haema

Stort TACK för ditt bidrag!

Senast uppdaterad 23 januari 2023