Stöd oss

Medlemsmöten, stödpersoner med erfarenhet av liknande sjukdom, fyra utgåvor av medlemstidningen Haema och informationsfilmer på youtube är några exempel på de aktiviteter som Blodcancerförbundet erbjuder våra medlemmar. Vi stödjer dessutom viktig forskning genom vårt arbete med Blodcancerfonden och är även intressepolitiskt aktiva med målet att förbättra livet för våra landets blod- och blodcancerberörda.

Med just din hjälp kan vi på Blodcancerförbundet bidra till att göra livet bättre för blod- och blodcancerdrabbade runtom i Sverige. Detta antingen via medlemskap, som företagsvän eller genom donationer till Blodcancerfonden. Allt stöd vi kan få uppskattas hjärtligt :)

STÖD OSS GENOM ATT BLI EN DEL AV VÅR GEMENSKAP GENOM ATT KLICKA PÅ "BLI MEDLEM" I MENYN TILL VÄNSTER!

VILL DU ISTÄLLET SKÄNKA EN GÅVA TILL BLODCANCERFONDEN, VÄLJ DÅ DET ALTERNATIV SOM DU KÄNNER PASSAR DIG BÄST I DEN VÄNSTRA SPALTEN.