Stöd oss

Medlemsmöten/temadagar, stödpersoner med erfarenhet av liknande sjukdom, fyra utgåvor av medlemstidningen Haema och diagnosspecifika diagnosbroschyrer är några exempel på det som Blodcancerförbundet erbjuder våra medlemmar. Vi stödjer dessutom viktig forskning genom vårt arbete med Blodcancerfonden och är även intressepolitiskt aktiva med målet att förbättra livet för våra landets blod- och blodcancerberörda.

Med just din hjälp kan vi på Blodcancerförbundet bidra till att göra livet bättre för blod- och blodcancerdrabbade runtom i Sverige. Detta genom att bli medlem i någon av Blodcancerförbundets lokalföreningar, som företagsvän till Blodcancerförbundet eller genom en donation till Blodcancerfonden. Allt stöd vi kan få uppskattas hjärtligt, särskilt fler medlemmar vilket i sin tur gör att vi blir en starkare kraft att räkna med i samhällsdebatten!

STÖD OSS GENOM ATT BLI EN DEL AV VÅR GEMENSKAP GENOM ATT KLICKA PÅ "BLI MEDLEM" I MENYN TILL VÄNSTER!

VILL DU ISTÄLLET SKÄNKA EN GÅVA TILL BLODCANCERFONDEN, VÄLJ DÅ DET ALTERNATIV SOM DU KÄNNER PASSAR DIG BÄST I DEN VÄNSTRA SPALTEN.